sobota 27. dubna 2013

Kolekcia Roses od Oriflame

Ahojte! Dneska tu mám článok o kolekcii Roses od Oriflame ktorú som týždeň testovala a tu sú výsledky.
Jediné čo mi chýba je gulička, ale ja som verná iba svojmu dezodorantu Lady speed stick.
Ako prvé tu mám krém a ten je úplne skvostný (aspoň pre mňa). Voňa je prekrásna ktorá mi pripomína plastelínu alebo taký ten sliz, čo predávajú v takých tých krabičkách. Ľahko sa rozotiera a moje ruky potom zostanú úplne hebké. Balenie je docela veľké. Už som mala veľa krémov či už od Oriflame alebo od inej značky, ale tento je podľa mňa najlepší ktorý som kedy mala. :D 
Aby som to zrhnula, tak tu pridávam plusy a mínusy:
+ krásna voňa
+ docela veľké balenie
+ dobrá rozotieralosť
+ hebké ruky 
- to vidím asi len v tom, že keď si dám toho krému viac, a nechám ho vsiaknuť, tak mám pocit "zabalzamovaných rúk"
Tu je ako asi vyzerá vo vnútri:
Potom ako druhý som skúšala sprchový gél a ten mi tiež vyrazil dych. Voňa zostáva na tele aj po umytí. Jedinú takúto skúsenosť som mala s Palmolive sprchovými mliekami. Pení asi tak stredne a je dobrý aj na holenie noh. 
Tu pridávam takisto ako pri kréme plusy a mínusy:
+ krásna a dlhotrvajúca voňa
+ dobrý aj na holenie 
+ po umytí jemná pokožka 
- málo bubliniek 



Tak to je asi všetko prejem pekný deň a nezabudnite čítať moj blog aj naďalej. :D
Monč.




Žádné komentáře:

Okomentovat