úterý 9. dubna 2013

mini Nákupy

Krásny večer! Dnes som bola na menšej výprave v Avione. Neviem či je to mnou, ale skoro nič sa mi tam neľúbilo. Tie veci ktoré boli v akcií dali do akcie asi preto, že sú škaredé alebo asi boli jednoducho len vypredané a tie ktoré nejsú v zľave sú síce pekné ale moc drahé na moj rozpočet/30€/. Na tých obrázkoch sú presne tie veci ktoré som si kúpila (odfotila som si ich, ale blbne my PC, tak sa mi ich nepodarilo sem dať).
1. vec a vlastne aj 2. je z Tally Weijl. Majú tam teraz až -70%  výpredaje. Tie prvé džínsy som si kúpila ešte asi pred dvoma týždňami, ale stoja za pridanie sem, pretože džínsy z Tally Weijl mi vždy sadnú.
A toto sú tie druhé ktoré som si kúpila dnes. Tie sú takisto džínsy, ibaže majú na sebe bodky. :D
Tieto som chcela už dlhšie, lebo v každom druhom obchode s oblečením ich mali a hrozne sa mi ľúbili.

 Užite si zvyšok dňa :D papa


Žádné komentáře:

Okomentovat