neděle 26. května 2013

Ordinary day on the village


Kto to pozná, vie o čom hovorím. Kto nie, tomu to upresním. Dnes som bola zas a znova v mojej milovanej Dlhej nad Váhom. Je krásne, keď máte cez víkend z mesta niekam vypadnúť a trochu sa nadýchnuť čerstvého vzduchu. A dokonca tam boli aj hody. Nevedela som odolať a musela som si ísť hneď kúpiť cukrovú vatu. :) Trochu presladená, ale aj napriek tomu tam bolo to čaro. Hody sa tam konajú len raz za rok, no odoláte?

Who knows, knows what I mean. Who is not, it is clarified. Today I was again and again in my beloved Dlha nad Váhom. It's nice when you have a weekend out of town somewhere out of here and get some fresh air. And even there were a feast. I could not resist and I had to go right to buy cotton candy. :) A little mawkish, but nevertheless there was a charm. Feasts are held there once a year and not resist?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/7841047/?claim=96ja9kvsx4k">Follow my blog with Bloglovin</a>



Žádné komentáře:

Okomentovat