pondělí 26. srpna 2013

❀Talking about dogs❀

Vopred sa ospravedlňujem za moju neprítomnosť, len som bola chorá alebo odcestovaná. Ale som späť. :)
Toto bude vlastne taký tag o mojich psoch. Akože vlastne mojich. Vlastne jeden môj ale druhý nie. No nič. Ale beriem ho ako svojho :)
Bobi
Fakty: Áno, má smiešne meno, pretože mu ho vybrala moja matka.
          Mám ho od známeho za dvacku.
          Po celom tele má šedé fliačky.
          S benym vychádza asi tak ako mačka so psom. A niekedy ho má ažmoc rád. :)
          Bojí sa ohňostrojov, výbuchov a búrok.
         


Beny
Fakty: Vlastníci sú moji starý rodičia.
           Má energiu za troch psov.
           Zje všetko, čo nezje jeho. :)
           Najradšej má nahaňanie kuriat po dvore. 
           Tiež sa bojí búrky a ohňostrojov. 
      

To je všechno přátele :)
M



Žádné komentáře:

Okomentovat