čtvrtek 14. srpna 2014

Liebster award

Ahojte!
Dnešní článok bude o Liebster awarde, ako ste sa už mohli dočítať v nadpise.
Nominovala ma Bebelieveinbeauty. Za to jej veľmi ďakujem.
A o čom vlastne Liebster award je?
Hlavným účelom je spoznať nové blogerky.

Tu to je:
11 faktov o mne:
1. Na základnej škole som chodila 7 rokov na plávanie.
2. Skončila som s plávaním, lebo som spadla na hlavu.
3. Vždy sa učím na písomky, ale málokedy ich spravím aspoň na dostatočnú. :D
4. Na základnej ma nemali radi. (Nehovorím že ma šikanovali, iba sa so mnou nebavili)
5. Milujem módu, ale nemám peniaze na nákup najnovších trendov.
6. Som úprimná
7. Milujem Observer Drift a Northward.
8. Veľmi sa mi páči štýl, ktorý má Marzia Bisognin.
9. Najradšej si kupujem veci v Stradivariuse.
10. Som moc hanblivá na to, aby som niekomu z mojej triedy povedala, že nech si pridá môj blog.
11. Svoj štýl by som ohodnotila ako Casual.

11 otázok od Bebelieveinbeauty:
1. Čo je tvojím koníčkom okrem blogovania?Asi pečenie.
2. Aký je tvoj najobľúbenejší produkt?BB cream od Nivey
3. Máš rada výrazné rúže na pery? Používaš nejaké?Rúže moc nenosím, ale mám jeden krásny od Maxfactor.
4. Aké je tvoje vysnené povolanie?Letuška :D
5. Čo používaš na fotenie?Môj telefón
6. Dávaš prednosť "drogérkovej" kozmetike alebo si potrpíš na drahšie kúsky? Tej drogérkovej, lebo na tú drahšiu nemám peniaze
7. Kto ťa najviac motivuje v živote? Nemám nikoho, kdo by ma motivoval.
8. Aké mesto by si chcela aspoň raz v živote navštíviť? Londýn
9. Skočila by si si bungee jumping? Prečo nie?
10. Máš nejaké domáce zvieratko? Aké? Psa Bobiho
11. Prečo si si založila blog? Pretože moje myšlienky poletovali len tak naokolo a chcela som sa s nimi podeliť. :)

Mojich 11 otázok:
1. 2 veci, ktoré by si si zobrala na opustený ostrov?
2.Tvoj obľubený youtuber/ka?
3. Tvoja obľúbená blogerka?
4. Najobľúbenejší obchod na nakupovanie nových kúskov?
5. Obľúbené jedlo?
6. Aký herec sa ti páči?
7. Pozerávaš seriály? Aké?
8. Aké je tvoje motto?
9. O čom sú tvoje články?
10. Nakupuješ v second handoch? Najlepší úlovok?
11.Najobľúbenejší kúsok v šatníku?

Nominácie:
1. Chick flick cherry
2. Magnifique Brunette
3. Mandragora lifestyle
4. Vera Icona
5. Fashion and beauty oasis
6. The Braeakfast Club
7. Bohemia Hair blog
8. Sweet.Glamor.Beauty
9. Yupee!
10. My Beautiful life
11. Fashionbook

Čauky! :)


A nrzabudnite! Zajtra končí Giveaway o kresbu tak nezabudnite sa ešte prihlásiť. ;)




Žádné komentáře:

Okomentovat