sobota 23. srpna 2014

Summer Tag ☼

Ahojte!
Brúzdala som po nete a našla som veľmi zaujímavý Tag. Volá sa že Summer Tag. Ide tu o pár otázok na ktoré musíte odpovedať. Tieto otázky sú samozrejme ohľadom leta. Pustime sa do toho.
1. Aký je tvoj obľúbený letný lak na nechty?
- Najradšej mám v tomto momente Mint Pear od Oriflame.

2. Obľúbený rúž/balzám tohto leta?
- Soft Sensation od Astoru v odtieni Burnt Rose

3. Ukáž nám svoje obľúbené letné šaty
- To budú asi tieto, ktoré som aj dala na svoj lookbook a chictopiu :)

4. Aký je tvoj obľúbený letný doplnok?
- Pravdepodobne moja vintage kabelka od Diesel. Kedysi som ju dostala od krstnej.

5. Ktorý trend tohto leta sa ti najviac páči?
- Najviac sa mi páči skater skirt. Viem, že to bolo trendom už minulé leto, ale mne sa to páči aj teraz :)

6. Ktorá je tvoja obľúbená sviečka cez leto?
- Ja osobne si nezapaľujem sviečky cez leto, pretože viac sa mi hodia k zime. Ale asi najviac mi pasuje k tomuto letu kamoškina sviečka od Yankee Candle s názvom Pineapple Cilantro

7. Aký je tvoj obľúbený telový sprej alebo vôňa?
- telový sprej od Oriflame s vôňou vanilky a slivky

8. Aké je počasie tam, kde bývaš?
- Je tu docela tepla, aj keď niekedy prší

9. Ktorá vec na lete ťa najviac nadchne?
- Asi prázdniny, ako každého študenta :)

10. Aké sú tvoje plány na toto leto?
- Väčšinu mojich plánov mám už za sebou, ale keď výjde tento článok, budem práve v Chorvátsku
Okrem toho som bola ešte na Kapverdských ostrovoch a niekoľkokrát aj na chalupe

To by bolo všetko pre tento článok, dúfam že sa Vám páčil. Nezabudnite, že začiatkom školy plánujem ďaľšiu Giveaway. Keď chcete, napíšte do komentov, čo by som mohla dať ako výhru. :)

Papa.


1 komentář:

  1. Ten lak mám taký istý :D skvelá farba :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat