pondělí 15. září 2014

Makeup collection

Ahojte!
Vítam Vás u nového článku, v ktorom bude moja makeup kolekcia. Nie je toho veľa, ale sú to základy. :)

Hello!
Welcome to my new article. Here is my makeup collection. There's not much, but it's the basics. :)


Lips




Face















Eyes 










Brushes

Ďakujem za pozornosť! :)
Nabudúce...

P.s.: Nezabudnite na Giveaway :)






5 komentářů:

  1. :) ake zlate , ked som bola o 3-4 roky mladsia tiez som mala tolko ako ty a aj vela rovnakych veci a strasne som bola stastna a teraz ked sa pozeram na preplnene šufliky tak sa len smejem že ja keby robim takyto članok cely den by som fotila
    ale celkom dobry zaklad , hlavne všetko použivaj a nešpor si to lebo skončiš ako ja s 90 leskami na pery , 30 riasenkami a 40 rúžmi a netuším kedy to stihnem minúť hah :D
    a na linke popracuj ešte , trenuj trenuj a bude dokonala :)
    pozdravuje ťa Nikola z

    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem velmi pekne za komentar, a ja by som praveze bola velmi rada kebyze mam viac kozmetiky. :D napriklad niaky bronzer, alebo niake tie pekne korejske vecicky od Holika Holika, Skinfood alebo TonyMoly. :D

      Vymazat