čtvrtek 2. října 2014

Inspiration: Photo Wall

Ahojte!
Po celom Weheartit.com vidím steny z fotkami tak som sa rozhodla si jednu spraviť. Nedá sa to nazvať DIY, pretože tie fotky som nevyrobila ani nič takého. Jednoducho je to inšpirácia pre Vás, ktorú môžete aj vy realizovať. Chcela som vám to proste ukázať, pretože sa mi to veľmi páči. :)


Čo budeme potrebovať:
- fotky ( ja ich mám približne 25)
- lepiacu pásku ( poprípade washi pásky, ale nemusí byť)
- nožnice

1. Nájdeme si prázdnu stenu, na ktorú chceme nalepiť fotky. :D
2. Nalepíme fotky v akomkoľvek vzore. ( videla som aj v tvare srdca, ale to sa mi robiť nechcelo)

3. Hotovo!


Obrázky som našla na weheartit.com a fotky mi vytlačili na www.memories.sk :)
A nezabudnite že Giveaway končí už 20.októbra!
Ďakujem za pozornosť!
Papa.



Žádné komentáře:

Okomentovat