pondělí 20. října 2014

♥ Obľúbené seriály ♥

Ahojte!
Dnes tu pre Vás mám výber mojich najobľúbenejších serialov, ktoré podľa mňa stoja za pozretie. :)
Zajtra Vám sem dám aj vyhodnotenie Giveaway ;)

Teen Wolf
Tento seriál milujem asi úplne najviac zo všetkých, čo tu spomeniem. Hlavne kvôli tomu, že v každej sérií viem o čo ide a nemiešajú sa mi príbehy, pretože vždy ide v určitom čase iba o jeden problém. A aj kvôli tomu, že tam hraje Dylan O´brien.
Začína sa to tým, že mladého chalana pokúše vlkodlak a on sa na jedného premení. Scott (Tyler Posey) sa zo svojím najlepším kamarátom Stilesom (Dylan O´brien) snaží prísť na to ako sa ovládať hlavne v prítomnosti dievčaťa Allison (Crystal Reed), ktoré sa mu páči.




Awkward. 
Seriál, ktorý som objavila iba nedávno. Pamätám si, že kedysi to chodievalo na MTV, tak som videla asi dve epizódy vtedy. A teraz som mala dve sezóny pozreté za necelý týžden. Na rozdiel od Teen Wolfu, epizódy trvajú 20 minút a nie 40 minút.
Ide o príbeh stredoškoláčky Jenny ktorá je už dlho zamilovaná do Mattyho. Všetko sa zmení, keď raz v tábore príde z Mattym o panenstvo. Potom jej povie, aby nikomu nehovorila, že sa mu páči. Tak sa od začiatku školského roku ignorujú, ale aj tak niekedy Jenna pristihne Mattyho ako ju zamilovane pozoruje. Skomplikuje sa to keď Jenna začne chodiť s iným chalanom a Matty začne žiarliť.


Adventure Time
Áno aj ja milujem rozprávky. Hlavne Adventure Time. Začala som ju pozerať nedávno a úplne ma baví. 
Časti vôbec nenadväzujú na seba a preto tu nejde až tak o príbeh. Odohráva sa to v krajine zvanej Ooo. Hlavní hrdinovia sú človek Finn a jeho verný zázračný pes Jake. Spolu čelia dobrodružstvám, ktoré číhajú na každom rohu. :)


Ďakujem za pozornosť. :)
Papa.






2 komentáře:

  1. Znám jen Teen Wolf a taky patří mezi mé oblíbené. Ale já jsem docela seriáloholik, takže jich sleduji fakt mraky :D

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj ja lenze toto je vyber tych, co ma najviac bavia. :D Pozeravam aj TVD, ale tato seria ma zatial nicim takym nedostala :/

      Vymazat