sobota 29. listopadu 2014

Autumn makeup inspiration ♥

Ahojte!
Rozhodla som sa, že urobím makeup príspevok, ale nie som z toho veľmi nadšená, lebo som hrozne nefotogenická. :D

Čo som použila?

Bioderma Hydrabio sérum
Essence podklad pod očné tiene
Maybelline očné tiene odtieň Violet Star
Essence rúž na pery odtieň Oh so Matt!
Maybelline korektor Affinitone odtieň 003 Sand
Clinique púder
H&M paletka očných tieňov
Essence ceruzka na pery 06 Satin Muave


Postup: 
1. Začala som vyčistenou tvárou, na ktorú som si dala Bioderma sérum. Potom som si zakryla akékoľvek začervenania alebo pupáky korektorom od Maybelline.
2. Dala som si na viečka bázu pod očné tiene.
3. Podľa obrázka, mám v kútiku ćervenú, na celom viečku slabo rúžovú a v záhybu oka rúžovú.

4. Pery som si obkreslila ceruzkou a natrela rúžom a hotovo!

Ďakujem za pozornosť. :) Dajte mi vedieť či sa Vám takéto články páčia. 
Papa.



Žádné komentáře:

Okomentovat