pondělí 10. listopadu 2014

Kto je vlastne Monika?

Ahojte!
Uvedomila som si, že veľa z Vás, či už z nových alebo pravidelných čitateľov, nevie skoro vôbec, kto je Monika.
Jednoduchá odpoveď by bola že Monika som ja. No ja by som Vám chcela trochu priblížiť môj život.

Volám sa Monika Gallová. Mám 16 rokov, ale 27. 11. budem mať 17 rokov. Chodím na gymnázium v Bratislave. Bratislava je moje rodné mesto a žijem tu celý svoj zatiaľ krátky život. :) Mám rada spoznávanie nových ľudí, ale sama sa ich neodvážim osloviť. Preto veľa ľudí nevie o tom že blogujem, iba moja najlepšia kamarátka Karin. Som dosť plachá. :D Najradšej čítam knihy alebo robím s kozmetikou. Tým myslím maľovanie sa. Potom aj rada kreslím. Kebyže sa chcete pozrieť na moje kresby, mám tu na blogu článok s mojimi kresbami. :) Moja obľúbena farba je tyrkysová a rúžová. Snažím sa byť vždy usmievavá, ale niekedy aj na mňa prídu smutné chvíle. Som veľmi rada, keď dokážem niekoho rozosmiať, pretože som rada keď sú ľudia šťastný. :)
Dúfam že ste sa pri tomto článku neunudili k smrti. :D
Kľudne kebyže chcete niečo o mne ešte niečo vedieť, opýtajte sa v komentároch. Poteší ma každá otázka. :)
Papa.

Žádné komentáře:

Okomentovat