neděle 14. prosince 2014

❅ Ako balím darčeky? ❅

Ahojte!
Už sa pomaly blížia Vianoce a ja som si asi pred dvoma dňami začala lámať hlavu s tým, ako zabaliť darčeky. Tak som nakoniec prišla na tri spôsoby a dnes vám ich ukážem v tomto článku. :)

1. Klasika
Takto balia darčeky hádam všetci a je to najjednoduchší spôsob.
Budete potrebovať:
- baliaci papier
- nožnice
- lepiacu pásku
- stuhy



Vyberiete si papier, ktorý sa Vám páči a rozložíte si ho. Potom si naňho položíte predmet, ktorá chcete zabaliť. Odstrihnete si kus, ktorý si myslíte, že zabalí celý predmet. Radšej vždy odstrihnite väčší kus. Je to lepšie, ako keby že máte mať ten kus veľmi malý. Predmet si obrátite smerom dolu a vzadu ho zalepíte lepiacou páskou. Potom už len obviažete mašľou a hotovo! :)






2. Škatuľka 
Tento spôsob balenia som našla náhodou cez tumblr u tejto blogerky: http://lucillemichieli.tumblr.com/ 
Má tam DIY na krásne krabičky s mačičkami, tak som si povedala, že aj aj na Vianoce zabalím všetko do pekných škatuliek. Hneď som sadla za počítač a dala som do googlu gift box template. Tu je pár z nich.









Ja som vytlačila tú poslednú šablonu 2x menšiu na A4. Chcela som spraviť takú malú pandu. Inač kľudne si vytlačte aj túto väačšiu verziu. :)
Tu sú "moje" výtvory:

Ako som poskladala pandu?
Najprv som si šablónu samozrejme vystrihla. Potom som k tým lomeným čiaram priložila pravítko a prešla som po nich nožnicami. Ale iba jemne aby sme ten papier neroztrhali. Všetko som samozrejme tlačila na tvrdý alebo scrapbook papier. 

Potom som ju zložila a nakoniec som ešte pridala aj ušká a voila! Panda :D



Čo spraviť, keď máte na túto krabičku malý darček a nechcete aby vám tam len tak hrkótal?
Ja som si v Panta rhei crative kúpila hodvábny papier, ale verím že sa dá zohnať v akomkoľvek papierníctve. Odstrihla som si z každej farby asi 2 tenké pásiky a potom som ich začala skladať, aby vytvorili takú ako keby harmoniku. Potom som tým vyplnila tú krabičku a skryla som tam darček. (minca pre mamu s vianočných trhov)




3. Už kúpené šablóny
Ja som tieto kúpila v Lidli asi pred rokom a sa úplne jednoducho skladajú. Ja som do nich rozhodla zabaliť dedkov darček (vlastno ručne robenú čokoládu, ktorú uvidíte v ďalšom článku :)





Tu som iba vystlala krabičku tám hodvábnym papierom a umiestnila som naň tú čokoládu. :) 



A vy ako budete baliť darčeky? 
Dúfam, že sa vám článok páčil a budem rada za každý komentár. :)
Papa. 










4 komentáře:

  1. Hezký návod :) Ani jsem nevěděla, že se prodávají takové šablony. Já si zas schovávám různé krabičky a na vánoce je polepím vánočním papírem a dám přes ně mašli.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem. A to je super ze sa vies takto vynajst. Ja zas nemam tolko krabic, ale kabyze mam, tak mam aspon tip. :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak to je boží! Ty krabičky jsou skvělý nápad, já když balím dárky, vypadají jak nádor. :D Ty krabičky zkusím příští rok, skvělý článek. Jsem zvědavá na tu čokoládu. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem. Urcite tie krabicky vyskusaj su skvele, hlavne ked si kupis scrapbook papier a na ten vytlacit cisto biele krabicky. :) A tu cokoladu som robila v mojom poslednom clanku. :)

      Vymazat