středa 17. prosince 2014

DIY: Vianočné darčeky ♥

Ahojte!
Predstavte si, že takto o týždeň budú za nami Vianoce. Ja som taký dosť "vianočný človek", čiže sa veľmi teším na Vianoce. :) V tomto článku Vám ukážem pár DIY nápadov.

1. Čokoláda

Tento darček plánujem dať dedkovi. Miluje čokoládu, hlavne horkú. A preto som mu spravila vlastnú čokoládu.
Najprv som roztopila čokoládu. Kľudne to môže byť čokoláda ešte z Mikuláša. :)

Potom som si rozložila na plech papier na pečenie. Na ten som vyliala roztopenú čokoládu a posypala som to orieškami. Samozrejme, vy môžete dať navrch čokoľvek chcete.

Nechala som to asi hodinu vychladnúť a potom som to dala do ladničky. Nakoniec som ju zabalila. 

2. Kameňový prívesok

Toto ma napadlo, keď som bola na vianočných trhoch. Videla som tam stánok s krásnymi kameňmi tak som si povedala, že by som si mohla spraviť. Potom ma napadla ešte lepšia vec, aby som to niekomu darovala na Vianoce. 
Tu je návod:



3. Kvetináčik

Mini kvetináčiky som našla v Panta Rhei Creative. Vypchala som ich hnedým papierom, aby to vyzeralo ako hlina. Potom som navrch naliala Herkules lepidlo a nakoniec som navrch dala guličky vyrobené z hodvábneho papiera. Ešte som ako prvé na spodku uviazala špagátik, aby som to mala o čo zavesiť. 


Dúfam Že sa Vám článok páčil.
Máte už darčeky na Vianoce? Aké?
Papa. :)










Žádné komentáře:

Okomentovat